Naam:
metkidsopreis.reislogger.nl
Reisverhalen:
Foto’s:

Over ons

Wij zijn Paul en Monique, Tijmen (4 jaar) en Yara (14 maanden). Met ons gezin zijn we een maand met de camper door Europa getrokken. We willen ons reisavontuur graag delen, ter inspiratie voor andere gezinnen en als verslag voor onze familie en vrienden.

Met zijn tweeën hebben we vaker verre reizen gemaakt en voor Monique is reizen van jongs af aan haar grootste passie. In 2018 hebben we met ons zoontje een reis van 3 maanden door Canada gemaakt. Zie hiervoor onze reisverslagen op https://kleinetijmenopreis.reislogger.nl. Nu zijn we met zijn vieren richting Zuid Europa getrokken.

Voor nu houden we het bij 1 reis en 1 verslag. Maar we hopen hier weer een vervolg aan te kunnen geven :).

Over onze reis

De camper hebben we net over de grens in België gehuurd en de reis begon in Nederland. Onze tocht ging daarna via Luxemburg, naar Frankrijk, de Ardeche en de Cote d'Azur, met de boot naar Sardinië, terug via Italië, Pisa en Venetië, door Oostenrijk en via Duitsland weer naar Nederland. Het was een heerlijke trip met een mooie afwisseling van steden, stranden en leuke campingplaatsen.

Bezochte landen

Wij hebben 6 landen (3%) bezocht:

Duitsland, Frankrijk, Italië, Luxemburg, Nederland, Oostenrijk.